Companii

Tinerii şi-au cumpărat la fel de multe haine în pandemie, însă au restrâns bugetul destinat cursurilor şi activităţilor educaţionale. Jumătate dintre tinerii din generaţia Z spun că obişnuiesc să cumpere în egală măsură din online şi offline, dar a crescut numărul celor care au început să cumpere mai mult din online

Tinerii şi-au cumpărat la fel de multe haine în...

Autor: Miruna Diaconu

14.01.2022, 17:15 135

Tinerii din generaţia Z, adică cei cu vârste cuprinse între 16 şi 24 de ani, au achiziţionat la fel de multe articole vestimentare în pandemie, însă bugetul cursurilor online şi a jocurilor video a fost restrâns, arată un studiu Insights PulseZ, care analizează, printre altele, comportamentul de consum al tinerilor în perioada pandemiei.

Produsele cele mai cumpărate de către tineri sunt snacksurile, băuturile răcoritoare, dar şi dulciurile, însă o schimbare a comportamentului de consum poate fi observată în privinţa comen­zilor de mâncare la domiciliu, tinerii preferând mai mult acest tip de serviciu faţă de anii anteriori.

Tendinţele de cumpărare sunt însă puţin diferte atunci când se face diferenţiere între băieţi şi fete, astfel că, mai mulţi băieţi au continuat să cumpere la fel produse IT şi jocuri video decât fete, în timp ce, cele din urmă sunt mai multe când vine vorba de a cumpăra în aceeaşi măsură cărţi/audiobooks.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO