Companii

Textile House, o reţea de peste 20 de magazine second-hand amplasate în marile oraşe din ţară , face afaceri de 28 mil. lei anual. Retailerul Textile House este al doilea care dezvoltă un lanţ de magazine pe segmentul second-hand, după Humana

Retailerul Textile House are magazine în oraşe precum Reşiţa, Satu Mare, Arad sau Timişoara.

Retailerul Textile House are magazine în oraşe precum Reşiţa, Satu Mare, Arad sau Timişoara.

Autor: Cristina Roşca

20.08.2020, 09:00 805

Reţeaua de magazine second-hand Textile House a ajuns la 23 de unităţi amplasate în marile oraşe din România, în special în centrele urbane din zonele de centru, nord şi vest ale ţării. Textile House este o companie care comercializează produse second-hand şi care a luat naştere în anul 2004 în Slovacia. În 2012 firma a intrat pe piaţa locală şi apoi s-a extins cu noi puncte de vânzare.

„Firma se află în continuă expansiune în Europa de Est, iar din 2012 este prezentă şi în România, având sediul central în Timi­şoara“, conform datelor de pe site-ul pro­­priu. Textile House e prezentă în Cehia, Polonia, Slovacia, Slovenia, Bosnia şi Herţegovina, Serbia, Croaţia şi România, în total 170 de magazine în opt ţări, potrivit aceleiaşi surse.

Compania care operează businessul, Casa Textilelor SRL, a avut anul trecut afaceri de 27,7 mil. lei, în stagnare. Profitul însă a urcat cu 30% la un pas de 30 mil. lei, iar numărul de salariaţi a depăşit 150.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO