Companii

TENDINŢE. Piaţa băuturilor răcoritoare carbogazoase stă sub ameninţarea sucurilor naturale şi a celor de tip craft. Preocuparea pentru sănătate şi sport a românilor duce la schimbarea obiceiurilor de consum

TENDINŢE. Piaţa băuturilor răcoritoare carbogazoase...

Autor: Cristina Roşca

06.01.2021, 00:06 2353

Fiecare român cumpără anual circa 190 de litri de bău­turi cu bule - apă minerală, sucuri din fructe şi energizante -, însă această piaţă este aşteptată să resimtă impactul schimbării comportamentului de consum. Mai exact, preocuparea tot mai mare a românilor pentru bunăstarea proprie face ca produ­că­torii de sucuri văzute a fi mai sănătoase să câştige teren în detrimentul celor carbogazoase.

„Piaţa băuturilor carbogazoase a avut de surmontat o se­rie de provocări în 2020. Consumatorii români au fost tot mai orientaţi către bunăstare şi tot mai preocupaţi de pro­pria sănătate, mai ales în contextul pandemiei de COVID-19, astfel că s-au orientat către alimente şi băuturi considerate a fi mai bune pentru organism. Oamenii sunt mult mai atenţi la ce consumă“, spun analiştii companiei de cercetare de piaţă Euromonitor.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO