Companii

Tendinţe pe piaţa de 70 mil. euro a pastei de dinţi: Vedem o mare diversificare, trendul actual este folosirea ingredientelor naturale

Puteţi citi mai multe poveşti din lumea businessului şi a luxului în revista  După Afaceri  Premium, care apare lunar cu Ziarul Financiar, dar şi pe da.zf.ro.

Puteţi citi mai multe poveşti din lumea businessului şi a luxului în revista După Afaceri Premium, care apare lunar cu Ziarul Financiar, dar şi pe da.zf.ro.

Autor: Alina-Elena Vasiliu

28.07.2020, 18:40 165

Piaţa pastelor de dinţi, un domeniu estimat la peste 70 de milioane de euro în România, se diversifică tot mai mult în ultimii ani, scrie revista de lifestyle După Afaceri Premium, care apare lunar cu Ziarul Financiar.

Dacă acum 40 de ani nimeni nu ar fi conceput să se spele pe dinţi cu o pastă gri sau neagră, astăzi pasta de dinţi cu cărbune aproape că nici nu mai e o inovaţie.

„Piaţa acestor produse de îngrijire personală s-a modificat foarte mult de la apariţia brandului Pellamar, însă cel mai dinamic observăm acest lucru în ultimii zece ani. Vedem în prezent o mare diversificare a produselor de îngrijire orală, dar şi o supraspecializare a lor pentru diverse tipuri de probleme. Există acest trend de a folosi din ce în ce mai multe pulberi în pastele de dinţi, bicarbonat, cărbune“, spune Miruna Codeanu, general manager la Pellamar, o companie care produce pastă de dinţi în propria fabrică din comuna Balta Albă, judeţul Buzău.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO