Companii

Teleconferinţa ZF IMM 2021. Va trebui ca IMM-urile să-şi permanentizeze interesul pentru digitalizare, pentru că asta înseamnă să devii mai eficient, să reduci costuri şi să salvezi timp

Teleconferinţa ZF IMM 2021. Va trebui ca IMM-urile...

Autor: Alina-Elena Vasiliu

02.06.2021, 16:50 74

Ultimul an a adus schimbări în rândul clienţilor oricărei companii – fie ea IMM sau nu –, iar ei au devenit mult mai atenţi la modul în care cumpără şi în care plătesc şi se aşteaptă să aibă o interacţiune digitală în tot mai multe domenii.

Abonamentele medicale, digitalizarea, asigurările pentru situaţii neprevăzute sunt doar unele din priorităţile care şi-au făcut loc pe lista IMM-urilor din România în ultimul an, unul care a tras un semnal de alarmă asupra aspectelor care pot bulversa viaţa unui business. Aşa se face că interesul pentru abonamente care să acopere diverse tipuri de analize a crescut, numărul de asigurări încheiate pentru a acoperi o varietate de riscuri a urcat şi el, iar finanţările solicitate au urmărit creşterea gradului de digitalizare internă. Sunt câteva dintre concluziile speakerilor care au participat luni la teleconferinţa ZF dedicată IMM-urilor.

„Subiectul sănătăţii a fost pe buzele tuturor în ultimul an şi continuă să fie. Abonamentele medicale erau de mult timp cel mai dorit beneficiu după beneficiile legate de cash. În 2020 am văzut o creştere pe zona de abonamente overall cu 30% faţă de ce era anterior. În T1/2021 am avut de două ori mai multe IMM-uri care au decis să ia abonamente medicale faţă de T1/2020, înainte de începerea pandemiei“, a spus Georgiana Andrei, corporate sales director în cadrul reţelei private de sănătate Regina Maria.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO