Companii

Cum supravieţuiesc retailerii electro-IT, de mobilă şi decoraţiuni în criza generată de coronavirus: „Este firesc să încurajăm cu promoţii vânzările de pe site“. Chiar dacă în online comenzile au crescut semnificativ, retailerii se aşteaptă la un declin de 30-50% al pieţei în 2020

Cum supravieţuiesc retailerii electro-IT, de mobilă şi...

Autor: Alexandra Cepăreanu

03.04.2020, 19:00 295

Altex, Flanco sau Vivre, mari retaileri din zona de electro-IT, de mobilă şi decoraţiuni, încurajează vânzările de pe site-urile proprii prin diverse oferte şi promoţii, având în vedere că unele magazine fizice sunt închise ca măsură de limitare a răspânidirii coronavirusului. „Preţul este un element important al deciziei de achiziţie şi ne străduim să avem oferte cât mai competitive. Avem o viteză mare de împrospătare a ofertelor - atât preţuri atractive, cât şi o gamă variată de produse“, a spus pentru ZF Monica Cadogan, CEO al Vivre.

Şi Dragoş Sîrbu, CEO al Flanco Retail, spune că zona comenzilor online a crescut semnificativ în ultima vreme, odată ce măsurile autorităţilor s-au înăsprit şi magazinele fizice au început să se închidă. „Pentru că oamenii nu mai au cum să ajungă la magazine pentru cumpărături, fac achiziţii online, deci e firesc să încurajăm cu promoţii vânzările de pe site“, a spus Sîrbu pentru ZF. Totuşi, de când a fost declarată pandemia de coronavirus şi până în prezent, retailerul electro-IT Flanco a înregistrat o scădere de 20% a vânzărilor. „Pe măsură ce deciziile autorităţilor sunt tot mai aspre, ne aşteptăm la o scădere generală de 50% anul acesta“, a adăugat Dragoş Sîrbu.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO