Companii

Suedezii de la H&M s-au pregătit fără să ştie de pandemia actuală: în 2020 lansează în România operaţiuni online pentru cinci noi branduri. Ei au 59 de magazine în malluri şi unul stradal, toate acum închise

H&M este singurul brand din portofoliul grupului de modă cu acelaşi nume care are în România şi operaţiuni online şi offline.

H&M este singurul brand din portofoliul grupului de modă cu acelaşi nume care are în România şi operaţiuni online şi offline.

Autor: Cristina Roşca

25.03.2020, 11:29 983

Până în prezent grupul de modă avea vânzări pe internet doar pentru marca fanion H&M ♦ În offline suedezii au în România circa 60 de magazine, cele mai multe fiind H&M, dar şi două COS ♦ Acestea din urmă sunt momentan închise în contextul pandemiei.

Grupul suedez de modă H&M, un gigant cu afaceri de peste 20 mld. euro anual, va lansa în 2020 operaţiunile online din România pentru cinci noi mărci - COS, MOnki, Weekday, & Other Stories şi ARKET. Acestea se vor adăuga magazinului online al H&M din România.

Deşi cei mai mulţi identifică grupul H&M cu marca cu acelaşi nume, în realitate acesta are în portofoliu un total de opt nume, pe lângă cele menţionate mai sus numărându-se şi Afound şi H&M Home. Într-adevăr, H&M este marca cu cea mai mare acoperire, cu 74 de pieţe unde există magazine offline şi 51 cu operaţiuni online, însă şi celelalte mărci capătă notorietate.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO