Companii

Suedezii de la H&M tatonează piaţa pentru a aduce mărci noi în România. Monki şi & Other Stories sunt în cărţi

Suedezii de la H&M tatonează piaţa pentru a aduce...

Autor: Cristina Roşca

05.12.2019, 10:16 162

Gigantul din domeniul modei este încurajat să îşi extindă portofoliul de rezultatele celor două mărci deja active în România, respectiv H&M şi COS. Suedezii s-au apropiat la un pas de 1 mld. lei afaceri anul trecut.

Gigantul din domeniul modei este încurajat să îşi extindă portofoliul de rezultatele celor două mărci deja active în România, respectiv H&M şi COS. Suedezii s-au apropiat la un pas de 1 mld. lei afaceri anul trecut.

Grupul suedez H&M, prezent pe piaţa din România din 2011, negociază cu centrele comerciale aducerea unor noi branduri, conform surselor ZF. Gigantul a venit iniţial cu H&M, marca fanion a grupului, pentru ca în 2016 să inaugureze şi prima unitate COS. Aceasta din urmă este o marcă activă pe segmentul superior de preţ, motiv pentru care până acum nu au fost inaugurate decât două magazine – unul stradal pe Calea Victoriei şi un al doilea în centrul comercial Băneasa Shopping City. Prin comparaţie, reţeaua H&M numără peste 50 de unităţi.

Acum, pe fondul rezultatelor bune ale celor două branduri, suedezii tatonează piaţa pentru & Other Stories şi Monki, mai spun sursele ZF. Primul este un business activ pe piaţa modei şi accesorii şi are preţuri peste medie. & Other Stories este de altfel cel mai nou nume în portofoliu. Monki este poziţionat aproape de H&M. O noutate pentru această marcă este prezenţa preţurilor în lei pe etichete, fapt ce marchează o intenţie pentru suedezi de a intra în România, ara­tă datele ZF. Până la în­chi­de­rea ediţiei oficialii com­paniei nu au răspuns solicitării ZF.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO