Doar unu din zece magazine ale retailerului cu profil discount Penny se găseşte în zona Bucureşti-Ilfov, compania mizând mai degrabă pe oraşe mici şi medii. Este interesant de văzut astfel cum s-a schimbat distribuţia reţelei de la intrarea pe piaţă până astăzi, în contextul în care urbele mici au ajuns în 2020 să găzduiască 43% din totalul magazinelor. În 2005, anul când grupul german Rewe, proprietarul Penny, a intrat pe piaţa locală, reţeaua acoperea doar oraşe mari şi medii.
Există însă schimbări chiar de la an la an. Spre exemplu, în 2020, primul an de pandemie în România, oraşele mici au mâncat din cota de piaţă a regiunii Bucureşti-Ilfov şi din cea a oraşelor mari, câştigând două puncte procentuale. Acest trend este opusul celui remarcat înainte de pandemie, când Capitala devenea tot mai vizibilă pe harta companiei, la fel şi oraşele mari, unde puterea de cumpărare e mai ridicată, iar rata şomajului mai mică.