Companii

Startup-ul VoxiKids se listează marţi pe platforma SeedBlink şi vrea să atragă o finanţare 290.000 de euro

Co-fondatorii VoxiKids AnaMaria Onică şi Cristian Băiţă

Co-fondatorii VoxiKids AnaMaria Onică şi Cristian Băiţă

Autor: Alexandra Cepăreanu

02.11.2020, 12:51 156

Startup-ul VoxiKids, o platformă dedicată părinţilor şi logopezilor având ca scop accelerarea recuperării copiilor cu deficienţe de vorbire şi pronunţie, se listează pe platforma de equity crowdfunding SeedBlink, cu ţinta de a obţine o finanţare de 290.000 de euro, în schimbul căreia cedează 10,39% din capital.

„Vom adăuga funcţionalităţi importante în platformă, vom accelera zona de marketing şi vânzări şi ne vom extinde în Marea Britanie şi SUA. Ne dorim să ajungem în cât mai multe case, grădiniţe şi cabinete”, a spus AnaMaria Onică, CEO şi co-fondatoare Speakquest, compania care deţine brandul VoxiKids.

Suma vizată prin listarea pe platforma SeedBlink este de 175.000 de euro, runda de finanţare fiind susţinută de investitori privaţi împreună cu fondurile de investiţii Gapminder VC şi Cleverage VC.

„Platforma are potenţial de scalare global, aşadar vorbim de ingrediente tipice pentru campaniile de equity crowdfunding potenţate de SeedBlink”, a spus Andrei Dudoiu, co-fondator şi CEO al SeedBlink.

Aplicaţia VoxiKids a fost lansată în luna martie a anului trecut, sub numele de Nummo,  fondatorii acesteia fiind AnaMaria Onică (36 de ani), Cristian Băiţă (38 de ani) şi Adrian Enache (31 de ani).

„Ideea de a dezvolta un produs dedicat logopediei a apărut în 2018. Am cercetat piaţa pe zona de e-health şi aşa am aflat că în România sunt peste 500.000 de copii care au nevoie de logopedie, iar la nivel global sunt peste 34 de milioane”, a spus AnaMaria Onică.

În prezent, aplicaţia înregistrează peste 10.000 de utilizatori.

Fondatorii îşi propun ca aplicaţia VoxiKids să fie utilizată în peste 1.000 de cabinete şi să influenţeze calitatea vieţii a peste 17.000 de copii din România, până la finalul anului viitor. Astfel, anul viitor compania ar putea ajunge la o cifră de afaceri de 720.000 de euro pe plan local.

„Versiunea finală a platformei va conţine 20 de module care vor oferi: terapie online, conţinut (exerciţii, teme de lucru pentru acasă), instrumente administrative (facturare, managementul documentelor), instrumente de comunicare (calendar de programări, notiţe relevante), gestionare pacienţi (urmărirea progresului, ajustarea terapiei, evaluări, rapoarte, statistici). De asemenea, echipa lucrează la crearea de conţinut care să se adreseze şi copiilor cu deficienţe precum Autism, Sindromul Down”, potrivit fondatorilor companiei.

De asemenea, tot până la finalul anului 2021 cei trei antreprenori îşi propun să atragă în platformă şi clienţi din străinătate, în special din Marea Britanie şi America.

 

„În fiecare an vor fi adăugate cel puţin trei ţări noi. Vrem să atragem anul viitor un număr de 2.400 de cabinete şi 140.000 de copii, pe pieţele din Marea Britanie şi SUA.”

 
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO