Companii

Startup-ul românesc Frisbo îşi extinde operaţiunile în cinci noi ţări şi vrea să intre în 2021 în Germania, Franţa şi Olanda

Startup-ul românesc Frisbo îşi extinde operaţiunile...

Autor: Roxana Rosu

14.12.2020, 10:36 335

Startup-ul românesc Frisbo, platforma care preia depozitarea, ambalarea şi livrarea comenzilor online, îşi extinde operaţiunile în Republica Moldova, Bulgaria, Spania, Italia şi Belgia şi vrea ca anul viitor să intre pe piaţa din Germania (ţară deservită în acest moment din Polonia), Franţa şi Olanda.

În prezent, în reţeaua Frisbo sunt active 15 centre logistice din România, Republica Moldova, Ungaria, Slovacia, Bulgaria şi Polonia, care deservesc 9 ţări în sistem de livrare a doua zi: România, Bulgaria, Ungaria, Republica Moldova, Polonia, Slovacia, Cehia, Austria şi Germania.

La începutul anului 2021, lista ţărilor cu livrare next day va ajunge la 13, adăugându-se Belgia, Italia, Spania şi Portugalia.

Anul acesta, Frisbo a înregistrat în medie o creştere anuală de peste 95% pe pieţele din România, Ungaria, Slovacia şi Polonia, ţările în care startup-ul opera şi în 2019.

De asemenea, operaţiunile externe au avut o pondere de 15% din totalul business-ului.

„Anul acesta ne-am concentrat pe consolidarea poziţiei noastre în piaţa locală şi extinderea operaţiunilor Frisbo în Centrul şi Estul Europei, proces care va continua şi în 2021. În contextul pandemiei şi al faptului că cei mai mulţi dintre consumatori se orientează către cumpărături online, serviciile noastre au devenit tot mai căutate şi nu mai reprezintă o soluţie exotică. Vom continua extinderea Frisbo către pieţele din vest, observând un apetit tot mai mare al magazinelor online din portofoliu pentru acestea”, a declarat Bogdan Colceriu, fondator Frisbo.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO