Companii

Spirtul şi săpunul antibacterian şi-au dublat vânzările în 2020

Spirtul şi săpunul antibacterian şi-au dublat...

Autor: Cristina Roşca

12.04.2021, 00:05 125

♦ La nivel de piaţă - în total şapte categorii de produse – vânzările au crescut cu 151%, însă există variaţii mari de la o categorie la alta.

Produsele de tip dezinfectant – fie de mâini sau de suprafeţe, fie săpun antibacterian ori clor – au crescut puternic anul trecut, atât în volum, cât şi în valoare. A crescut şi numărul de articole de pe rafurile magazinelor, ajungând la un total de 525 de unităţi diferite, în urcare cu 56% faţă de anul anterior, arată o analiză a companiei de cercetare de piaţă RetailZoom. Această cifră arată încă o dată că cererea mare de articole de tip dezinfectant a determinat companiile să lanseze rapid articole de gen. Multe firme locale au făcut investiţii în acest domeniu, anticipând o frenezie la nivelul perioadei următoare.

De altfel, estimările sunt con­firmate de cifrele pentru 2020, când toate ca­te­goriile de produse tip dezinfectant au crescut. Spirtul şi săpunul anti­bac­terian şi-au dublat vânzările, iar dezinfectantul de mâini are plus 900%, arată ana­liza Retail­Zoom care ia în calcul şap­te segmente de piaţă. Cifrele au la bază vân­zările din reţelele Carrefour – hiper­market şi su­per­market (Carre­four Market) -, Cora, dm drogerie markt, Metro, Mega Image (şi supermarketurile şi magazinele de proximitate Shop & Go), Penny, Profi şi Xpress.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO