Brandul Dames a fost lansat de familia Ciobotaru în urmă cu mai bine de cinci ani, iar acum antreprenorii îl repoziţionează pe segmentul premium unde, spun ei, se vor bate cu mărci precum Nissa sau Stefanel.
Simona şi Aurelian Ciobotaru au deschis acum mai bine de un deceniu o fabrică de textile în Iaşi, unitatea de producţie realizând iniţial doar haine în sistem de lohn pentru branduri străine precum Asos, Debenhams sau Urban Outfitters. În 2013 cei doi fondatori ai firmei All Cio Invest au lansat şi brandul propriu Dames.
„Produsele Dames se vând atât în magazinul propriu din Iaşi, cât şi în online fiind realizate integral în România, de o echipă de peste 190 de persoane, incluzând designeri, modelieri, croitori“, spun oficialii companiei.
Focusul este pe vânzările din online în perioada următoare, dar oficialii Allcio Invest susţin că sunt interesaţi şi de potenţiale deschideri de magazine fizice în oraşele mari din România, cu începere din 2020. „Un prim oraş de interes ar fi Capitala.“