Companii

Simona şi Aurelian Ciobotaru, doi antreprenori din Iaşi, au pornit cu o fabrică de textile acum zece ani şi s-au extins către retail. „Vrem ca 70% din producţie să fie marca noastră“

Simona şi Aurelian Ciobotaru, doi antreprenori din...

Autor: Cristina Roşca

10.07.2019, 08:45 762

Brandul Dames a fost lansat de familia Ciobotaru în urmă cu mai bine de cinci ani, iar acum antreprenorii îl repoziţionează pe segmentul premium unde, spun ei, se vor bate cu mărci precum Nissa sau Stefanel.

 

Simona şi Aurelian Ciobotaru au deschis acum mai bine de un deceniu o fabrică de textile în Iaşi, unitatea de producţie reali­zând iniţial doar haine în sistem de lohn pen­tru branduri străine precum Asos, Deben­hams sau Urban Outfitters. În 2013 cei doi fondatori ai firmei All Cio Invest au lansat şi brandul propriu Dames.

„Produsele Dames se vând atât în magazinul propriu din Iaşi, cât şi în online fiind realizate integral în România, de o echipă de peste 190 de persoane, incluzând designeri, modelieri, croitori“, spun oficialii companiei.

Focusul este pe vânzările din online în pe­rioa­da următoare, dar oficialii Allcio Invest susţin că sunt interesaţi şi de poten­ţiale deschideri de magazine fizice în oraşele mari din România, cu începere din 2020. „Un prim oraş de interes ar fi Capitala.“

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO