Companii

Silviu Manole, administrator Wega Invest (Apă Minerală Vâlcele): Pentru a dezvolta un brand de ţară avem nevoie de strategie, politici publice, promovare, inovare, cercetare şi inteligenţă

Silviu Manole, administrator Wega Invest (Apă Minerală...

Autor: Alexandra Cepăreanu

12.12.2019, 15:33 419

Silviu Manole, administrator Wega Invest (Apă Minerală Vâlcele), este de părere că pentru a dezvolta un brand de ţară este nevoie de mai multe elemente, printre care a enumerat strategia, politici publice, promovarea şi  inovarea. El spune că dacă România se face cunoscută la nivel internaţional prin apele minerale pe care le poate duce la export, atunci are şanse să dezvolte şi produse mai complexe şi poate deveni competitivă pe pieţele externe.

„Pentru construirea unui brand de ţară avem nevoie de strategie, politici publice, promovare, inovare, cercetare, inteligenţă şi acţiune. De la apă putem ajunge la produse complexe, inovative, putem fi deschizători de drum în diferite domenii, putem deveni mai competitivi, putem să aducem bani din inteligenţa românească, care este cea mai la îndemână resursă”, a spus Silviu Manole în cadrul conferinţei „În căutarea brandului de ţară. România, izvorul de ape minerale al Europei”.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO