♦ Ultima inaugurare de magazin nou a Selgros datează din noiembrie 2019.
Cifra de afaceri a lanţului de magazine de tip cash&carry Selgros, prezent pe plan local cu o reţea de 23 de unităţi, a depăşit anul trecut pragul de 4 mld. lei după o creştere de 5% versus 2020, arată calculele făcute de ZF pe baza datelor transmise de companie.
„Pentru anul trecut, estimăm o cifră de afaceri mai mare cu 5% faţă de 2020“, au spus reprezentanţii Selgros.
Avansul este unul organic, în contextul în care compania nu a mai deschis nicio unitate nouă din noiembrie 2019. Spre comparaţie, în primul an marcat de pandemia de COVID-19, comerciantul a raportat o cifră de afaceri de 3,87 mld. lei, cu doar 1% mai mare decât în 2019.
Avansul mai puternic de anul trecut vine în contextul în care 2021 a fost un an mai bun pentru HoReCa comparativ cu 2020, hotelurile şi restaurantele rămânând deschise, deşi cu restricţii, spun reprezentanţii Selgros.