Companii

Segmentul de fashion reprezintă aproape jumătate din piaţa de e-commerce: În 2021, românii au cumpărat articole vestimentare online în valoare de 2,7 miliarde de dolari

Segmentul de fashion reprezintă aproape jumătate din...

Autor: Miruna Diaconu

18.01.2022, 16:30 795

♦ Conform datelor de la statista.com, piaţa locală de e-commerce a avut anul trecut o valoare de 5,8 miliarde dolari.

Segmentul de articole vestimentare a reprezentant aproape jumătate, mai exact 47%, din piaţa de e-commerce locală, conform datelor statista.com. Românii au achiziţionat anul trecut produse din segmentul de fashion în valoare de 2,7 miliarde de dolari, ceea ce înseamnă o valoare mai mare decât era piaţa totală de e-commerce din 2019.

Datele de la statista.com nu ana­li­zea­ză însă achiziţiile de servicii din me­diul online, descărcări ale conţinutul di­gital, bunurile distribuite în mediul on­line pe piaţa de B2B sau revânzarea bu­nurilor uzate, defecte sau reparate. Ci­frele fac referire la venitul brut anual şi nu sunt luate în considerare costurile de transport. Astfel, conform sursei citate, piaţa de e-commerce a avut anul trecut o valoare de 5,8 mld. dolari, crescând de patru ori din 2017.

Cele mai importante segmente care au contribuit la această valoare au fost fashion, produsele IT&C şi pro­dusele de îngrijire personală şi a casei.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO