Companii

Şeful AFI Palace Cotroceni: Mallul este departe de a-şi fi atins potenţialul maxim

Şeful AFI Palace Cotroceni: Mallul este departe de a-şi fi atins potenţialul maxim

Autor: Cristi Moga

04.08.2012, 19:03 965

Vizitatorii AFI Palace Cotroceni lasă zilnic jumătate de milion de euro în magazinele mallului din Bucureşti.

Vânzările magazinelor din centrul comercial AFI Palace Cotroceni din Bucureşti, de­ţinut de compania israe­lia­nă AFI Europe, au crescut în pri­ma jumătate a acestui an cu 9%, la ni­velul de 91 mil. euro, po­trivit datelor trans­mise de companie către ZF.

Calculat în lei, vân­zările mallului au crescut cu 14% în aceeaşi pe­rioa­dă, potrivit repre­zentanţilor AFI Europe.

Mallul de la Cotro­ceni, finalizat în toamna anului 2009 în urma unei investiţii de 300 de mi­lioane de euro, are prin­tre chiriaşi companii ca Real, Inditex, H&M, C&A sau Cinema City.

"Rapoartele finan­cia­re aferente primelor şase luni indică o creş­tere cu aproximativ 14% a cifrei de afaceri com­pa­rativ cu perioada simi­lară a anului precedent. (...) Mallul este de­parte de a-şi fi atins potenţialul maxim în ma­terie de trafic şi venituri", afirmă Israel Vizel, general manager al AFI Palace Cotroceni.

Vânzările mallului de la Cotroceni au crescut şi pe fondul unei reveniri destul de consistente a consumului la începutul acestui an, datele de la Statistică indicând un avans de 4,6% în intervalul ianuarie-mai, după o lungă perioadă de scădere.

Atracţie în Capitală

Proiectul a devenit ra­pid un punct important pe harta Capitalei în ceea ce priveşte cumpă­ră­turile şi petrecerea tim­pului liber, iar în ma­te­rie de vânzări şi veni­turi gene­rate de închi­rie­rea spaţi­ilor mallul con­struit pe fosta platformă in­dus­trială UMEB con­cu­rează în primul rând cu centrul co­mercial din Bă­neasa, con­trolat de omul de afa­ceri Gabriel Popoviciu.

Retailerii din cadrul AFI Palace Cotroceni au rea­lizat anul trecut vân­zări cumulate de 181,8 mil. euro, în timp ce cifra de afaceri a companiei ca­re deţine centrul co­mer­cial s-a ridicat la 25,2 mil. euro, venituri rea­li­zate în pri­mul rând din închirierea spaţi­ilor mallului cu o suprafaţă de circa 76.000 mp. Cu alte cuvinte, aproape 14% din vânzările retailerilor s-au îndreptat către închirierea spaţiilor.

Citiţi mai multe detalii pe www.zfcorporate.ro

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO