Companii

Se blurează liniile de demarcaţie între tipurile de comerţ? Cora lansează un serviciu pentru companii, pe când magazinele cash & carry se deschid către clienţii finali, iar online-ul este al tuturor

Această mutare realizată de Cora, cel mai mic jucător din comerţul modern local după cifra de afaceri de 1,7 mld. lei în 2019 (ultimele date disponibile), demonstrează încă o dată că se blurează liniile de demarcaţie între tipurile de comerţ

Această mutare realizată de Cora, cel mai mic jucător din comerţul modern local după cifra de afaceri de 1,7 mld. lei în 2019 (ultimele date disponibile), demonstrează încă o dată că se blurează liniile de demarcaţie între tipurile de comerţ

Autor: Cristina Roşca

15.01.2021, 17:30 255

♦ Până nu de mult, magazinele de tip hipermarket, supermarket, proximitate modernă şi discount erau destinate clientului final, iar cele de tip cash & carry se adresau revânzătorilor.

Lanţul de hipermarketuri Cora a lansat un serviciu pentru companii, sub numele de Cora Pro, acesta fiind dedicat persoanelor juridice care cumpără din magazinele reţelei, în total 11 la număr.

„Printre avantajele serviciului enumerăm alocarea unui asistent Cora pe durata procesului de aprovizionare, modalităţi multiple de plată - plata la termen, cash, card sau transfer bancar -, reduceri şi livrare gratuită pentru comenzi de peste 1.000 de lei“, spun oficialii retailerului.

Momentan, comenzile se plasează atât online, cât pe e-mail, acestea urmând a fi pregătite pentru ridicare sau livrare în maximum două zile lucrătoare.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO