Companii

Schimbare dramatică anunţată de BMW: Treptat, clienţii nu vor mai dori să plătească pentru achiziţie, ci doar pentru utilizare

Autor: Bogdan Alecu

07.06.2017, 07:00 15705

În primele patru luni ale acestui an înmatriculările de automobile BMW pe piaţa locală au scăzut cu 6% faţă de perioada similară a anului trecut.

 

 

Serviciile nou lansate la nivel mondial, care s-au extins şi în România, precum Uber, airbnb alături de programele de car-sharing pot determina clienţii de automobile să renunţe treptat la ideea de a cumpăra o maşină şi să prefere să închirieze una, după modelul leasingului operaţional, dar extins şi pentru persoanele fizice, nu doar pentru cele juridice.

„Interesul pentru leasing financiar cu valoare reziduală mare este în creştere. În ultima vreme am observat o rată de adoptare mare în pieţe apropiate de România – Cehia şi Polonia, în timp ce în state precum SUA, Marea Britanie, Germania sau Franţa este un model mai răspândit. Chiar dacă românii sunt tradiţional interesaţi de achiziţie, nu de utilizare, am observat o creştere importantă a pachetelor BMW şi MINI Select în ultima vreme“, explică Ştefan Pricop, Manager BMW Financial Services România şi Bulgaria.

Spre comparaţie, în SUA, potrivit statisticilor BMW, 80% din finanţări sunt reprezentate de leasing cu valoare reziduală mare, în timp ce în Europa Centrală procentul este de circa 40%, valorile fiind valabile pentru BMW Group.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO