Caută doar în titlu
Companii

Cum se schimbă comerţul: Benzinăriile, supermarketurile şi cafenelele sunt aduse împreună într-o formulă de tip 3 în 1. Magazinele de proximitate MyAuchan găzduite în staţiile de carburanţi Petrom vor încorpora şi o zonă de cafenea sub brandul Costa Coffee. Acest model este deja prezent în străinătate

Retailerul francez Auchan a semnat un parteneriat cu gigantul Coca-Cola astfel încât în magazinele de proximitate MyAuchan din cadrul benzinăriilor Petrom să se găsească un coffee corner (un spaţiu mic de pregătit cafeaua) sub brandul Costa Coffee.

Acesta din urmă este un brand adus pe piaţa locală de către Coca-Cola care a anunţat că nu vrea să deschidă cafenele de sine stătătoare sub acest nume, ci se ocupă de vânzarea produselor – cafea mă­cinată, boabe sau capsule - în retail şi HoReCa.

Brandul a fost anterior prezent în România cu cafenele, în sistem de franciză, însă businessul nu a funcţionat şi a fost închis. Atunci brandul nu intrase încă în portofoliul Coca-Cola.

Citește continuarea pe zfcorporate.ro

Companii - care are si subcategorii
AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.