Caută doar în titlu
Companii

Cum s-a schimbat conceptul de benzinărie? Beimbet Shayakhmetov, KMG International: “Clienţii nu mai vin doar pentru alimentarea cu carburant. Aici ei găsesc cafea proaspătă, mâncare caldă şi produse de strictă necesitate”

Benzinăriile au trecut în ultimii ani printr-o serie de transformări importante astfel că ele nu mai sunt astăzi doar un spaţiu unde mergi pentru a-ţi alimenta maşina, ci ţin loc şi de cafenea, restaurant cu servire rapidă sau chiar supermarket. Toate aceste schimbări vin în contextul în care clientul caută să găsească totul în acelaşi loc şi să piardă cât mai puţin timp pe drum sau la cumpărături.

„Astăzi, clienţii nu mai vin la benzinărie doar pentru alimentarea cu carburant. Aici ei găsesc o cafea proaspătă, mâncare caldă, produse de strictă necesitate. În acelaşi timp, pot retrage bani prin sistem cashback, o premieră la nivelul României. Dacă vor, clienţii găsesc în unele staţii de carburanţi şi spălătorii auto self-service”, spune Beimbet Shayakhmetov, director general executiv al KMG International, grupul care operează benzinăriile Rompetrol. Executivul a fost numit în poziţia actuală de circa un an de zile.

Citește continuarea pe zfcorporate.ro

Companii - care are si subcategorii
AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.