Companii

Ryanair are un call-center în Bucureşti cu 200 de oameni. „Creştem în continuare“

Autor: Mădălina Dediu Panaete

05.04.2017, 00:07 10408

Aproximativ 200 de vorbitori de limba engleză, italiană, franceză, portugheză sau spaniolă lucrează în call-center-ul companiei de outsourcing Your CCC din Bucureşti şi oferă suport clienţilor Ryanair, cea mai mare companie aeriană din Europa.

„Acest număr va creşte în următoarele luni, totul pentru că noi ne dezvoltăm şi astfel continuăm să creăm noi locuri de muncă. Acest call-center deserveşte clienţii noştri din ţările cu populaţie vorbitoare de limba engleză, italiană, franceză, portugheză şi spaniolă. Centrul a fost deschis în 2009“, a declarat pentru ZF Denis Barabaş, sales & marketing executive România şi CEE al Ryanair. Orientarea Ryanair către piaţa românească pentru astfel de servicii vine în contextul în care România s-a poziţionat în ultimii ani ca un important centru de servicii.

În prezent, doar în Bucureşti lucrează peste 70.000 de angajaţi în centre de servicii, din această industrie, de unde companiile livrează servicii de business process outsourcing, shared service center, IT outsourcing sau cercetare-dezvoltare.

Şi platforma americană Airbnb, prin intermediul căreia pot fi închiriate direct de la proprietari camere, case sau apartamente, va deschide un centru de servicii suport în Bucureşti prin intermediul companiei irlandeze Voxpro, conform datelor ZF.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO