Companii

Rucsandra Hurezeanu, Ivatherm: Oamenii caută produse de farmacie naturale. Parfumeria şi makeupul au scăzut, însă produsele de farmacie cresc. Ivatherm a obţinut 30% din venituri în 2020 prin exporturi, iar pentru 2021 antreprenoarea vrea ca ponderea vânzărilor peste hotare să ajungă la 40-50% din business

Rucsandra Hurezeanu, fondatoare Ivatherm: Suntem într-o digitalizare accelerată a brandurilor. Se deschid magazine de e-commerce. Se merge mult spre schimbarea ambalajelor, pentru a fi mai prietenoase cu natura, reciclabile.

Rucsandra Hurezeanu, fondatoare Ivatherm: Suntem într-o digitalizare accelerată a brandurilor. Se deschid magazine de e-commerce. Se merge mult spre schimbarea ambalajelor, pentru a fi mai prietenoase cu natura, reciclabile.

Autor: Alina-Elena Vasiliu

27.04.2021, 18:00 169

Produsele de îngrijire de tipul dermatocosmeticelor au continuat să crească în vânzări în 2020, deşi cele din categoria parfumurilor şi a machiajului au scăzut, este consta­tarea Rucsandrei Hurezeanu, fon­datoarea Ivatherm. „Industria noas­tră a suferit pe ici-pe colo. Există anu­mite tendinţe, oa­me­nii caută produse de farmacie naturale. Parfumeria şi makeupul au scăzut, însă produsele de farmacie cresc“, a spus Rucsandra Hurezeanu la con­ferinţa ZF Vaccin pentru IMMuni­ta­te, dedicată IMM-urilor.

Ivatherm a obţinut 30% din venituri în 2020 prin exporturi, iar pentru 2021 antreprenoarea vrea ca ponderea vânzărilor peste hotare să ajungă la 40-50% din business. Ro­mâ­nia a fost şi rămâne principala pia­ţă de desfacere momentan, deşi potenţialul exportului e uriaş.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO