Companii

Rucsandra Hurezeanu, Fondator Ivatherm: În contextul pandemiei, clienţii caută mai mult produse de farmacie, în timp ce segmentul de parfumuri şi makeup a scăzut

ZF Videoconferinţa IMM. Vaccin pentru IMMunitate.

Rucsandra Hurezeanu, Fondator Ivatherm: În contextul...

Autor: Roxana Rosu

22.04.2021, 12:22 147

Industria produselor cosmetice a suferit în unele privinţe în pandemie şi există anumite tendinţe noi care se remarcă, un exemplu fiind interesul crescut pentru produse cosmetice vândute în farmacie, a spus Rucsandra Hurezeanu, Fondator Ivatherm la ZF Videoconferinţa IMM. Vaccin pentru IMMunitate.

”Noi am avut un an bun, am crescut cu 30% în 2020. Am crescut şi pe piaţa locală şi la export. Local am crescut cu 10-15%”.

Ea a precizat că pandemie a avut impact la nivel de industrie şi se observă anumite tendinţei noi în piaţă.

”Oamenii caută produse de farmacie, sigure şi eficiente, naturale. Parfumeria, makeupul au scăzut, dar produsele de farmacie cresc”.

În paralel, este un proces de  digitalizare accelerată a brandurilor, în condiţiile în care comerţul online creşte accelerat.

”Se deschid magazine de e-commerce. Se merge mult spre schimbarea ambalajelor, pentru a fi mai prietenoase cu natura, reciclabile”.

Ivatherm are o reţea de distribuţie extinsă, produsele fiind prezente în multe reţele de magazine. Strategia companiei nu prevede şi deschiderea unui magazin propriu.

”Noi suntem prezenţi în foarte multe puncte de vânzare, iar un magazin propriu nu face parte din modelul nostru de business. Am putea avea un magazin flagship, dar nu ar genera o creştere mare a vânzărilor”.

Printre tendinţele remarcate în pandemie este şi orientarea consumatorilor spre produse locale, din solidaritate, dar şi din cauza problemelor legate de transport.


 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO