Companii

Rompetrol şi-a transformat benzinăriile în minisupermarketuri: „Am aprovizionat staţiile cu produse de larg consum precum lapte şi conserve, atât de căutate în această perioadă“

Clienţii îşi doresc să găsească produse alimentare şi nealimentare în apropierea locuinţelor sau în drumurile lor. În plus, am observat că aceştia preferă să achiziţioneze mai multe produse şi de obicei mai mult de 1-2 bucăţi din acelaşi produs. De asemenea, am avut chiar surpriza în unele zone ale ţării să fim preferaţi de clienţi pentru achiziţia de produse de strictă necesitate în detrimentul unor unităţi de tip supermarket/hipermarket, unde există riscul de a interacţiona cu un număr mare de persoane.

Clienţii îşi doresc să găsească produse alimentare şi nealimentare în apropierea locuinţelor sau în drumurile lor. În plus, am observat că aceştia preferă să achiziţioneze mai multe produse şi de obicei mai mult de 1-2 bucăţi din acelaşi produs. De asemenea, am avut chiar surpriza în unele zone ale ţării să fim preferaţi de clienţi pentru achiziţia de produse de strictă necesitate în detrimentul unor unităţi de tip supermarket/hipermarket, unde există riscul de a interacţiona cu un număr mare de persoane.

Autor: Cristina Roşca

01.05.2020, 12:00 366

Reţeaua de distribuţie a carburanţilor Rompetrol pe plan intern numără în prezent 395 de staţii - 153 proprii şi 242 Rompetrol Partener şi Rompetrol Expres. Acestora li se adaugă şi alte puncte de alimentare - baze interne de 9 şi 20 de metri cubi - amplasate direct în incinta companiilor din diverse domenii de activitate, precum transporturi, distribuţie, construcţii şi agricultură.

„Toate staţiile Rompetrol sunt operaţionale, în acord cu recomandările şi deciziile adop­tate de autorităţile lo­cale şi centrale. Din grija pentru sănătatea şi siguranţa angajaţilor şi a clienţilor, la nivelul acestora s-au im­ple­mentat o serie de măsuri suplimentare pentru prevenirea şi reducerea răspândirii COVID-19“, spun reprezentanţii Rompetrol.

Printre acestea se numără şi igi­eni­zarea/dezinfectarea suprafeţelor directe de con­tact din oră în oră, curăţarea/spălarea par­do­selii de cel puţin patru ori pe zi (în decurs de 24 de ore), suplimentarea de ma­te­riale/consumabile specifice (dezin­fec­tan­ţi, şer­ve­ţele umede, uscătoare de mâini), reco­mandarea păstrării unei distanţe între clienţi de cel puţin un metru sau servirea pro­duselor gastro preponderent în ambalaje de unică folosinţă, pentru consum în afara staţiilor.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO