Un român îşi schimbă periuţa de dinţi o dată la un an şi trei luni, în timp ce piaţa totală a produselor de îngrijire orală a crescut cu 33% în cinci ani, din 2012 până în 2016, arată un studiu realizat de compania de cercetare de piaţă Nielsen România, citat de reprezentanţii companiei GSK Consumer Healthcare.
Avansul înregistrat de piaţa totală de produse pentru îngrijirea orală vine în contextul creşterii nivelului de trai, dar şi în urma conştientizării importanţei acestui aspect în rândul românilor.
„În perioada de referinţă, cea mai importantă creştere a fost înregistrată în categoria periuţelor de dinţi, de 62% în valoare. Conform datelor Nielsen, un român îşi schimbă periuţa de dinţi o dată la 1,3 ani, comparativ cu o dată la doi ani, media din anul 2012. Aceste date sunt îngrijorătoare şi fundamentează încă nevoia de educaţie în rândul populaţiei tinere şi adulte din România“, potrivit reprezentanţilor GSK Consumer Healthcare. Medicii dentişti recomandă ca periuţa de dinţi să fie schimbată o dată la trei luni.