Companii

Românii au cumpărat anul trecut produse dermatocosmetice de 262 mil. lei, în scădere cu 2,7%. Consumatorii au redus cheltuielile pentru produse de îngrijirea feţei, protecţie solară şi make-up, dar au alocat mai mult pentru îngrijirea părului şi a corpului

Românii au cumpărat anul trecut produse dermatocosmetice în valoare de 261,9 milioane lei (54,1 milioane Eur) la preţ cu amănuntul, cu 2,7% mai puţin faţă de anul precedent, piaţa fiind dominate de produsele pentru îngrijirea feţei şi cele pentru păr, arată analiza realizată de Cegedim Customer.

În volum, piaţa s-a redus cu 3,6%, fiind eliberate 4,33 milioane cutii.

Studiul privind consumul de produse dermatocosmetice acoperă mai mult de 60% din farmaciile publice din România (fără grupul Farmacia Tei).

Cea mai mare cotă din vânzările totale o au produsele pentru îngrijirea feţei, care au deţinut 42,4%, urmate de cele pentru îngrijirea părului (19,6%) şi de cele pentru corp (19,4%).

Primele trei segmente au generat peste 80% din valoarea acestei pieţe.

Vânzările s-au redus anul trecut cu 5,4% în cazul produselor pentru faţă, dar au crescut cu 10,7% la cele pentru păr şi cu 7,7% la cele pentru îngrijirea corpului.

Pe fondul restricţiilor impuse de pandemie, vânzările de produse pentru protecţia solară au căzut cu 27%, cele pentru Make up cu 39% şi deodorantele cu 20%, în timp produsele pentru copii ce au înregistrat o creştere de 29%.

Citește continuarea pe zfcorporate.ro

Etichete: produse,ingrijire,fata

AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.