Companii

România are 106 centre de informare şi promovare turistică: „În zonele în care nu există un potenţial turistic evident, centrele ar trebui închise“

România are 106 centre de informare şi promovare...

Autor: Miruna Diaconu

24.03.2021, 00:06 2133

În 2020, au fost acreditate 21 de centre de informare şi promovare turistică, care teoretic ar trebui să ajute turiştii cu diverse informaţii cu privire la opţiunile de cazare, transport, obiective turistice, dar de multe ori s-a întâmplat ca aceste centre nici măcar să nu fie deschise.

În România există 106 centre de informare şi promovare turistică care se află în subordinea consiliilor locale ale diverselor localităţi, conform datelor Ministerului Economiei. Rolul acestor centre este de a pune la dispoziţia turiştilor informaţii cu privire la opţiunile de cazare, atracţii turistice, opţiuni de transport, dar şi să ofere vizitatorilor materiale de promovare locale, regionale şi naţionale.

Pe lângă aceste atribuţii, astfel de centre pot efectua „activităţi de cercetare de piaţă pe plan local şi regional, de analiză, planificare, structurare şi elaborare de propuneri de dezvoltare turistică locală şi regională şi marketing turistic, în colaborare cu autorităţi ale administraţiei publice locale şi cu autoritatea administraţiei publice centrale responsabilă în domeniul turismului”, se arată în Ordinul de Ministru publicat în Monitorul Oficial în 28 august 2020 referitor la normele metodologice privind organizarea, funcţionarea, rolul, atribuţiile, acreditarea şi reacreditarea centrelor naţionale şi locale de informare şi promovare turistică.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO