Companii

Care este rolul managerului într-o companie: „În medie, 50% din succesul individual şi al echipelor are ca sursă competenţa şefului ca lider. Oamenii pleacă foarte rar din cauza veniturilor insuficiente, ei părăsesc şefii şi organizaţiile care devin toxice.“

Adrian Barbu, theConsultants: „Valoarea salariului nu mai reprezintă un factor motivaţional pentru angajaţi, cei mai importanţi factori de retenţie a personalului fiind cultura de management şi leadership sau politicile de resurse umane“.

Adrian Barbu, theConsultants: „Valoarea salariului nu mai reprezintă un factor motivaţional pentru angajaţi, cei mai importanţi factori de retenţie a personalului fiind cultura de management şi leadership sau politicile de resurse umane“.

Autor: Mihaela Pascari

29.07.2016, 07:00 2644

Competenţele manageriale şi strategice, dar şi cele de leadership sunt doar câteva lucruri pe care trebuie să le aibă un manager pentru a creşte performanţa în rândul angajaţilor dintr-o organizaţie.

Deşi companiile in­vestesc în programe de motivare şi loializare a an­gajaţilor, precum training-uri, teambuildinguri sau programe de well-being, în majoritatea cazurilor rata ridicată a fluctuaţiei an­gajaţilor, dar şi demotivarea lor sunt provocate de relaţia între şef şi angajat.

„În medie 50% din succesul individual şi al echipelor are ca sursă com­petenţa şefului ca lider. Cu cât urcă în ierarhie, rata de influenţă a acestui aspect creşte, iar când vorbim de directorul general rata se apropie de 100%“, a spus Adrian Barbu, managing partner şi trainer în cadrul firmei de consul­tanţă în resurse umane theCONSULTANTS. Cel mai frecvent întâlnite greşeli pe care le fac managerii din organizaţii sunt lipsa cunoaşterii motivaţiei emo-ţionale a membrilor unei echipe, lipsa de viziune sau împuternicire şi delegare a angajaţilor, lipsa oferirii aprecierii subordonaţilor, dar şi favorizarea unor an­gajaţi pe criterii subiective.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO