Companii

Care este rolul managerului într-o companie: „În medie, 50% din succesul individual şi al echipelor are ca sursă competenţa şefului ca lider. Oamenii pleacă foarte rar din cauza veniturilor insuficiente, ei părăsesc şefii şi organizaţiile care devin toxice.“

Competenţele manageriale şi strategice, dar şi cele de leadership sunt doar câteva lucruri pe care trebuie să le aibă un manager pentru a creşte performanţa în rândul angajaţilor dintr-o organizaţie.

Deşi companiile in­vestesc în programe de motivare şi loializare a an­gajaţilor, precum training-uri, teambuildinguri sau programe de well-being, în majoritatea cazurilor rata ridicată a fluctuaţiei an­gajaţilor, dar şi demotivarea lor sunt provocate de relaţia între şef şi angajat.

„În medie 50% din succesul individual şi al echipelor are ca sursă com­petenţa şefului ca lider. Cu cât urcă în ierarhie, rata de influenţă a acestui aspect creşte, iar când vorbim de directorul general rata se apropie de 100%“, a spus Adrian Barbu, managing partner şi trainer în cadrul firmei de consul­tanţă în resurse umane theCONSULTANTS. Cel mai frecvent întâlnite greşeli pe care le fac managerii din organizaţii sunt lipsa cunoaşterii motivaţiei emo-ţionale a membrilor unei echipe, lipsa de viziune sau împuternicire şi delegare a angajaţilor, lipsa oferirii aprecierii subordonaţilor, dar şi favorizarea unor an­gajaţi pe criterii subiective.

Citește continuarea pe zfcorporate.ro

Companii - care are si subcategorii
AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.