Companii

Revoluţia Renault: Dacia va produce maşini mai mari, producţia rămâne la fel, dar vor fi eliminate modele din gamă

Lada Niva Vision

Lada Niva Vision şi Dacia Bigster vor fi proiectate utilizând aceeaşi platformă comună CMF-B, utilizată şi de noile Logan şi Sandero. Renault vrea să readucă la viaţă modelul Renault5 dar sub forma unui automobil electric accesibil. GALERIE FOTO

Autor: Bogdan Alecu

15.01.2021, 16:15 6289

♦ Capacitatea de producţie a mărcii Dacia va rămâne la circa 700.000 de unităţi, alături de care vor veni alte 400.000 ale Lada ♦ Grupul Renault vrea ca Dacia să aibă în gamă maşini mai puţine, dar mai mari şi cu marjă mai mare ♦ Primul din noua generaţie şi cu noua emblemă va fi SUV-ul Bigster.

Dacia şi Lada vor ajunge împreună, utilizând o singură platformă - CMF-B, la un total de 1,1 milioane de unităţi, cu ajutorul a 11 modele, faţă de 18 în prezent. Mai mult, Dacia va creşte în gamă, oferind maşini mai mari, mai bine echipate şi mai scumpe. Dacă până acum strategia grupului era axată pe volum şi „ce să mai eliminăm din echiparea Dacia“, acum Luca de Meo, noul CEO al Grupului Renault vine să schimbe strategia.

Primul exemplu este conceptul Dacia Bigster, cel care prefigurează cel mai mare automobil lansat până acum sub brandul autohton, cu 4,6 metri lungime şi care va veni inclusiv cu un sistem hibrid. În plus, noile Logan şi Sandero au venit cu trei tipuri de sisteme multimedia, noi echipamente de siguranţă şi cutie automată de tip CVT, echipamente considerate SF chiar şi pentru generaţia a doua a modelelor.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO