Companii

Revoluţia mâncării verzi. Lidl: Tot mai mulţi clienţi optează pentru o dietă vegană sau vegetariană, aşa că am diversificat portofoliul şi chiar avem mărci dedicate. Discounterul german are în special mărci private la raft, ele alcătuind peste 80% din oferta de bunuri din magazine

Retailerul german Lidl, liderul comerţului alimentar local, are în ofertă peste 40 de produse vegeta­rie­ne şi vegane, atât bunuri alimentare, cât şi nealimentare precum cos­me­ticele. Nemţii zic că au dezvoltat aceste articole pentru că tot mai mulţi oameni op­tea­ză pentru o ase­menea dietă.

Piaţa pro­teinelor alter­na­tive se află pe un trend ascendent de câţiva ani, dar avântul va acce­lera în următoa­rea perioadă în întreaga lume, mai ales pe pieţele din SUA şi Europa, deci inclusiv România.  Cele mai multe iniţiative în acest sens sunt disponibile momentan în piaţa de lactate, dar există deja mişcări şi în zona de carne. Produsele pe bază de plant­e, menite să înlocuiască lacta­te­le sau articolele din carne, vor ajunge să „mănânce“ 11% din piaţa mon­dia­lă de proteine până în 2035, arată un studiu al companiei de strategie Boston Consulting Group (BCG) şi Blue Horizon Corporation.

 

Citește continuarea pe zfcorporate.ro

AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.