Companii

Reveal Marketing Research: Toate categoriile de produse au preţuri mai mari decât anul trecut, topul scumpirilor fiind dominat de carburanţi, factura la energie electrică/gaze naturale şi alimente; femeile au remarcat mai ales scumpirea alimentelor, iar bărbaţii pe cea a benzinei

Reveal Marketing Research: Toate categoriile de produse...

Autor: Roxana Rosu

27.01.2022, 14:13 78

Toate categoriile de produse de pe piaţa locală au preţuri mai mari decât anul trecut, topul scumpirilor fiind dominat de carburanţi, factura la energie electrică/gaze naturale şi alimente (82%), arată un studio realizat de Reveal Marketing Research.

De asemenea, majoritatea covârşitoare a consumatorilor a remarcat majorări la produsele pentru construcţia casei sau amenajări (79%), călătorii/vacanţe (74%), medicamente/suplimente (72%) şi la costurile pentru servicii precum telefonie, internet, asigurări, etc. (69%).

La polul opus, produsele de igienă corporală, hainele şi accesoriile sunt indicate de cea mai mică parte dintre participanţii la sondaj ca fiind mai scumpe comparativ cu anul trecut.

Pe categorii de gen, femeile declară în cea mai mare măsură că produsele care s-au scumpit comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut sunt alimentele (86%), în vreme ce bărbaţii consideră în proporţie de 80% că s-au scumpit carburanţii.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO