Companii

Reţetă de supravieţurire în criză sau cum l-a tranformat Fornetti pe român în patiser pentru a se salva de pandemie

Gabriel Voin, director comercial, Fornetti România: Am fost nevoiţi să ne adaptăm unei situaţii total diferite mai repede decât o făceam de obicei. Atunci când în două săptămâni rămâi fără clienţi în proporţie de 90%, provocarea devine o adevărată problemă."

Gabriel Voin, director comercial, Fornetti România: Am fost nevoiţi să ne adaptăm unei situaţii total diferite mai repede decât o făceam de obicei. Atunci când în două săptămâni rămâi fără clienţi în proporţie de 90%, provocarea devine o adevărată problemă."

Autor: Andra Stroe

02.09.2021, 18:45 473

Patiseriile, majoritatea cu servirea la geam, se numără printre afacerile grav afectate de pandemie, mai ales în urma lockdownului impus anul trecut în România, pe măsură ce criza sanitară sa acutizat. Fornetti, unul dintre cei mai importanţi jucători din piaţa locală de pofil, nu a făcut excepţie. Care a fost colacul de salvare de care sa agăţat pentru a supravieţui?

„Am fost nevoiţi să ne adaptăm unei situaţii total diferite mai repede decât o făceam de obicei. Atunci când în două săptămâni rămâi fără clienţi în proporţie de 90%, provocarea devine o adevărată problemă“, spune Gabriel Voin, director comercial Fornetti România pentru Business Magazin. „Tendinţa de consum a clienţilor s-a schimbat, procesul de cumpărare este diferit, fluxurile pietonale sunt uşor schimbate, iar procesele operaţionale s-au modificat substanţial. Toate acestea au reprezentat date noi ale unei ecuaţii pe care a trebuit să o rezolvăm într-un timp record şi suntem mândri că am reuşit acest lucru în mai puţin de 6 luni de la apariţia pandemiei."

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO