Caută doar în titlu
LIVE: #15 MINUTE CU UN ANTREPRENOR – Ce impact a avut pandemia asupra businessului designerilor români. O discuţie cu Laura Hîncu, designer.
Companii

Reţeaua Profi îşi face marcă proprie: Din iulie vom avea la raft 600-700 de produse sub brandul Profi. Surpriză: retailerul a angajat o companie americană să se ocupe de dezvoltarea mărcii proprii

Lanţul de supermarketuri şi magazine de proximitate Profi, controlat de fondul de investiţii Mid Europa Partners, va lansa marca proprie cu acelaşi nume pe segmentul mediu de preţ.

„Am semnat un parteneriat cu firma Diamond din Portugalia, dar care este la rândul său parte a unul grup american. Ei s-au ocupat de dezvoltarea mărcii private Profi, de la studii de piaţă şi focus-grupuri, la design, ambalaj şi mai departe la producţie. Mai exact, ei negociază cu furnizorii, astfel că noi vom primi direct produsele“, explică Daniel Cîrstea, executivul român care conduce operaţiunile Profi.

Compania avea mărci pe segmentul preţurilor medii, mărci pentru care colabora cu mai mulţi producători locali. Era însă greu de controlat producţia şi menţinerea calităţii, spune Cîrstea, motiv pentru care retailerul a semnat un parteneriat cu o firmă specializată. Pe segmentul preţurilor mici Profi are marca privată Proxi.

Decizia de a dezvolta mărci proprii pe segmentul mediu de preţ vine în contextul în care puterea de cumpărare a crescut, iar acest lucru se vede în comportamentul de consum. Mai exact, românii se orientează către produse mai scumpe, fie că e vorba de marcă proprie sau branduri deja consacrate.

„Începând cu luna iulie vom avea la raft 600-700 de produse marca Profi.“

Lanţul de supermarketuri şi magazine de proximitate Profi, controlat de fondul de investiţii Mid Europa Partners, a obţinut anul trecut afaceri de aproape 6 mld. lei, după o creştere de 25%. Compania are peste 1.000 de magazine.

 

Citește continuarea pe zfcorporate.ro

Companii - care are si subcategorii
Monitorul Partidelor Replica lui Cîţu pentru Orban
AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.