Lanţul de cafenele 5 to go a ajuns la aproape 300 de unităţi la nivel naţional după ce în 2021 au fost inaugurate 90 de puncte noi, alte 16 fiind în proces de amenajare pentru a fi deschise curând.
„În 2021, am avut motoarele turate mai mult ca niciodată. Se ştie cât de dificilă a fost perioada aceasta, iar eforturile de a păstra cafenelele deschise şi francizele active pentru partenerii noştri au adus o presiune mare pentru echipa centrală. Tocmai de aceea, am investit în consolidarea echipei. Anul acesta aproape s-a dublat numărul colegilor, în special în departamentele care oferă sprijin în relaţia cu francizaţii, precum cel de business development, customer service şi retail“, a declarat Radu Savopol, cofondator, 5 to go.
Lanţul accelerează expansiunea având ca ţintă 200 de unităţi noi în 2022, ceea ce înseamnă că va atinge borna de 500 de cafenele. În următorii cinci ani, compania vizează să ajungă la 1.000 de cafenele 5 to go operate în sistem de franciză, atât în România, cât şi peste hotare. Încă de anul acesta reţeaua a făcut primii paşi peste graniţă, cu un proiect la Paris, în parteneriat cu alt brand local - Donuterie.