Companii

Retailerul polonez de încălţăminte CCC a ajuns la 50 de magazine şi afaceri de 40 mil. euro. Ţinta companiei este să dubleze reţeaua în următorii 3-4 ani. „Este loc de circa 100 de magazine în România.“

Autor: Cristina Roşca

30.01.2017, 00:06 863

Retailerul polonez de încălţă­min­te CCC, adus pe piaţa locală în sistem de franciză începând cu 2012, a ajuns la o reţea de 50 de magazine după ce anul trecut au fost deschise zece unităţi. Acesta a fost de altfel ritmul de expansiune al companiei încă de când a intrat pe piaţa din România.

„Anul trecut am deschis zece unităţi, toate în galerii comerciale şi malluri. Nu avem niciun magazin stradal“, spun oficialii Peeraj Brand International, compania care deţine franciza brandului în România. Ei adaugă că nu au închis nicio unitate.

Cu circa 100 de magazine sub mai multe branduri printre care CCC, Swarovski şi Boggi şi cu afaceri de circa 160 mil. lei (36 mil. euro) în 2015, ultimul pentru care există date publice, grupul Peeraj este unul dintre cei mai impor­tanţi jucători de pe piaţa locală de modă şi cel mai puternic grup de fran­cize. Afacerile companiei au crescut cu peste 70% în 2015 faţă de anul anterior.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO