Companii

Retailerul local CBA face 150 mil. euro cu o reţea de magazine alimentare. Compania vrea să dubleze în cinci ani numărul de magazine şi să ajungă la 300

Retailerul local CBA face 150 mil. euro cu o reţea de...

Autor: Cristina Roşca

27.08.2019, 07:30 10767
Compania CBA, care deţine acţionariat local şi a intrat pe piaţa locală acum aproape 20 de ani, a ajuns în prezent la circa 150 de magazine în România dintre care doar trei operate direct, iar restul în sistem de franciză. Planurile de expansiune ale companiei nu se opresc însă aici, dorind ca în cinci ani să ajungă la o reţea de 300 de unităţi cu suprafeţe cuprinse între 100 şi 800 mp.

„Magazinele proprii sunt de tip cash & carry şi au suprafeţe mai mari, respectiv 1.200 mp la Satu Mare, 2.700 mp la Arad şi 2.000 mp la Oradea. Magazinele francizate sunt de tip supermarket şi proximitate şi au suprafeţe cuprinse între 100 şi 800 mp“, spune Ludovic Barta, CEO al companiei.

Un magazin afiliat CBA are o serie de avantaje pre­cum achizitii şi contracte comune pe nivel naţional, asis­ten­ţă la deschidere, soluţii de mercantizare, promoţii pe­rio­dice comune, revista publicitară lunară. Mai mult, com­pa­nia are în portofoliu şi dezvoltă în continuare o gamă de produse sub mărcile proprii CBA, Privat şi First Price. Acest busi­ness vine să se dezvolte pe segmentul comer­ţu­lui tradiţional care numără în total 65.000-70.000 de chioş­curi şi magazine de bloc, numărul fiind în continuă scă­dere şi la jumătate faţă de acum circa două decenii. Închi­derile vin ca urmare a dezvoltării accelerate a comerţului mo­dern, respectiv a lanţurilor de supermarketuri şi maga­zi­ne de discount.

Vânzările cumulate ale magazinelor CBA se ridică la 150 mil. euro, conform oficialilor companiei, iar pentru 2019 este bugetată o creştere de 10%.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO