Grupul Hervis, activ pe piaţa de echipamente sportive, şi-a bugetat zece deschideri în 2020, cel mai rapid ritm de până acum. Reţeaua numără în prezent 36 de magazine în România, dintre care şase inaugurate în 2019.
„În 2019 am deschis şase magazine, un ritm uşor mai scăzut faţă de anul precedent când am inaugurat şapte unităţi, însă mult mai crescut, faţă de anii anteriori lui 2018“, spune Cătălin Pozdarie, executivul român care conduce businessul Hervis în România de mai bine de un deceniu.
Retailerul de echipamente sportive îşi bugetase tot 10 deschideri şi în 2019, însă numărul a fost mai mic. În retail numărul de inaugurări poate fi influenţat de mai mulţi factori, de la autorizaţiile de construcţie pentru acele companii care ridică magazine de la zero, la deschiderile de malluri şi parcuri de retail pentru acelea care merg în chirie.
Retailerul de echipamente sportive Hervis a intrat pe piaţa locală în 2007, în plin boom economic, şi iniţial avea planuri importante de expansiune. Venirea crizei însă a schimbat datele problemei.
În ultimii ani economia şi consumul privat au revenit pe plus, astfel că şi companiile - printre care şi Hervis - au reluat investiţiile. În acest context, a crescut şi businessul Hervis în România, până la un pas de 250 mil. lei anul trecut, conform calculelor ZF pe baza datelor comunicate de companie.
„Anul 2019 fost cel mai bun pentru Hervis Sports Romania de la intrarea pe piaţă, cifra de afaceri înregistrând o creştere de 21%. Această creştere se datorează atât expansiunii, cât şi creşterii consumului şi, nu în ultimul rând, interesului crescut pentru sport al generaţiei tinere“, spune executivul român.