Companii

Retailerul grec de jucării Jumbo şi-a dublat vânzările în T1/2021 în România. Piaţa din Grecia este afectată de restricţiile pandemiei

Jumbo România a ajuns la afaceri de 721 mil. lei în 2019 în România, în creştere cu 27% faţă de anul anterior, la şase ani de la deschiderea primului magazin pe piaţa locală.

Jumbo România a ajuns la afaceri de 721 mil. lei în 2019 în România, în creştere cu 27% faţă de anul anterior, la şase ani de la deschiderea primului magazin pe piaţa locală.

Autor: Georgiana Mihalache

09.04.2021, 00:05 1331

♦ Jumbo a intrat în România în 2013 şi are 14 magazine, piaţa locală fiind a doua cea mai importantă pentru grup ca vânzări şi prezenţă.

Pieţele din România şi Cipru au înregistrat cele mai mari creşteri în primul trimestru din 2021 pentru re­tailerul grec de jucării Jumbo, maga­zi­nele din cele două ţări dublându-şi vân­zările în primele trei luni din an faţă de aceeaşi perioadă a anului 2020.

Pandemia de COVID-19 a in­flu­en­ţat puternic vânzările Jumbo, în con­textul în care măsurile diferite din cele patru ţări în care grupul are pre­zen­ţă - Grecia, România, Bulgaria şi Cipru au dus inclusiv la închiderea ma­ga­zinelor. Aproape toa­te magazi­nele din Grecia au ră­mas în­chise şi în martie 2021, fiind tot­odată pia­ţa pe care Jumbo are cea mai pu­ter­nică prezenţă, cu 52 de ma­ga­zine. Grupul grec are ma­gazine online doar pentru pieţele din Grecia şi Cipru, astfel că expunerea în faţa schim­bă­ri­lor impuse de situa­ţia sanitară este mare.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO