Companii

Retailerul german Tedi se pregăteşte pentru intrarea în România şi are deja 30 de contracte semnate. „Este un Lidl al comerţului non-food“

Tedi vinde articole pentru petrecere, ustensile de bricolaj, produse din sfera electricelor, dar şi jucării, cosmetice sau bunuri pe care altfel le-ai găsi în drogherii şi farmacii.

Tedi vinde articole pentru petrecere, ustensile de bricolaj, produse din sfera electricelor, dar şi jucării, cosmetice sau bunuri pe care altfel le-ai găsi în drogherii şi farmacii.

Autor: Cristina Roşca

11.08.2021, 20:30 2384

♦ Primele magazine vor fi deschise anul viitor pe plan local, spun sursele din piaţă ♦ Retailerul are azi peste 2.400 de magazine pe nouă pieţe din Europa, conform site-ului propriu.

Retailerul german Tedi, activ pe segmentul non-food, îşi pregăteşte intrarea pe piaţa din România, având deja semnate 30 de contracte de chirie, spun sursele ZF. Oficialii companiei nu au răspuns solicitării ZF privind planurile pentru România până la închiderea ediţiei.

Primele magazine de pe plan local vor fi deschise anul viitor, mai spun sursele. Nemţii caută spaţii în centre comerciale şi parcuri de retail atât din Bucureşti, cât şi din provincie, urmând a se extinde agresiv.

Tedi este activ pe seg­mentul non-food, astfel că vinde de la produse pentru casă - veselă, mici decoraţiuni - la papetărie şi alte articole. Compania se va bate, conform datelor ZF, cu retaileri precum Jysk (decoraţiuni şi mobilier) şi Jumbo (jucării).

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO