Companii

Retailerul de mobilă JYSK vrea să reamenajeze magazinele vechi din România până în 2024: Trecem la conceptul Store 3.0. Bugetul de investiţii pentru 2021 este de 25 mil. lei

♦ Compania mizează pe expansiune, menţinând planul de a inaugura cel puţin 15 magazine noi pe an în România l Bugetul de investiţii pentru 2021 este de 25 mil. lei.

Retailerul de mobilier şi produse pentru casă JYSK şi-a propus ca, până la finalul anului 2024, să treacă toate magazinele sale sub conceptul Store 3.0, care presupune reamenajarea spaţiilor.

„Un proiect important pe care îl demarăm anul acesta este cel de reamenajare a magazinelor vechi. Până la finalul anului 2024, toate magazinele JYSK vor trece la conceptul Store 3.0, ceea ce înseamnă un magazin cu design mai cald, mai prietenos, cu podele din lemn, cu iluminat din led şi cu multe colţuri inspiraţionale“, spun reprezentanţii JYSK.

Tot pe plan investiţional, compania mizează pe expansiune, menţinând planul de a inaugura cel puţin 15 magazine noi pe an în România. Totodată, retailerul continuă proiectul de digitalizare a proceselor sale. Bugetul de investiţii pentru 2021 este de 25 de milioane de lei.

Citește continuarea pe zfcorporate.ro

Companii - care are si subcategorii
AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.