Companii

Retailerul de echipamente sportive Decathlon şi-a majorat afacerile cu 9,5% până la un pas de 1 miliard de lei

Magazinele francezilor de la Decathlon au între 1.000 şi 5.000 de metri pătraţi şi au în ofertă produse pentru 70 de sporturi.

Magazinele francezilor de la Decathlon au între 1.000 şi 5.000 de metri pătraţi şi au în ofertă produse pentru 70 de sporturi.

Autor: Cristina Roşca

12.06.2020, 12:30 616

♦ Francezii au local o reţea de 27 de magazine deschise în principalele oraşe din ţară ♦ Retailerul controlează o treime din piaţa de profil.

Gigantul francez Decathlon, liderul incontestabil al pieţei de echipamente sportive din România, şi-a majorat cifra de afaceri cu 9,5% anul trecut, până la 970 mil. lei. Businessul Decathlon se află pe o pantă ascendentă încă de la intrarea pe piaţă a companiei în 2009. Anul trecut avansul cifrei de afaceri s-a temperat însă, după ce se situa la 16% în 2018 versus 2017 şi la 24% în anul anterior.

Tot pe un trend ascendent s-au situat şi ceilalţi doi indicatori financiari ai Decathlon în 2019, respectiv profitul net şi numărul de angajaţi. Primul a avansat cu 10%, în ritm cu cifra de afaceri, până la 55,8 mil. lei, conform datelor comu­nicate de companie. Numărul de salariaţi s-a apropiat de 1.500 după ce reţeaua de magazine a continuat să facă circa 150 de angajări. Aceas­tă evoluţie vine şi ca urmare a faptului că francezii con­tinuă să se extindă local. Ei au în prezent 27 de maga­zine fi­zice, prezente în marile oraşe ale ţării, şi unul online. Dintre aces­tea, anul trecut au fost inaugurate cinci unit­ăţi printre care cele din Târgovişte şi Deva. Compania a anunţat că va continua ex­pansiunea şi în acest an.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO