Companii

Retailerul de cosmetice Douglas are în plan să deschidă 2-3 magazine pe an: Magazinele fizice joacă un rol strategic în afacerea noastră

Magazinul Douglas din mallul Băneasa Shopping City din nordul Bucureştiului măsoară 400 de metri pătraţi şi este unul dintre cele mai mari din România ca suprafaţă.

Magazinul Douglas din mallul Băneasa Shopping City din nordul Bucureştiului măsoară 400 de metri pătraţi şi este unul dintre cele mai mari din România ca suprafaţă.

Autor: Cristina Roşca

10.04.2019, 10:15 627

Lanţul de parfumerii Douglas, intrat pe piaţa locală în 2007, se va apropia de 30 de magazine după ce în acest an se vor deschide 2-3 unităţi noi. Astăzi, reţeaua de parfumerii Douglas operează 27 de magazine fizice în 14 oraşe şi un magazin online.

„Magazinele fizice joacă un rol strategic în afacerea noastră şi vom continua să investim în extinderea reţelei în ritmul a două-trei deschideri anual“, spune Lavinia Ivas, country manager la Douglas România. În afară de expansiune, compania operează şi remodelări, cum este cazul magazinului din mallul Băneasa Shopping City din nordul Bucureştiului, deschis iniţial în 2008. Acesta măsoară 400 de metri pătraţi şi este unul dintre cele mai mari din România ca suprafaţă. „După transformare, magazinul nostru flaghship din Bucureşti oferă clienţilor o experienţă de cumpărare completă prin branduri de top, produse exclusive şi servicii de specialitate“, spune Lavinia Ivas.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO