Companii

Retailerii polonezi cântăresc tot mai greu în businessul din România: peste 500 de magazine de modă fac afaceri de 2,3 mld. lei, iar dezvoltarea continuă

Analiză

Retailerii polonezi cântăresc tot mai greu în...

Autor: Cristina Roşca

26.09.2020, 12:09 517

Polonia a dat României cei mai mare jucător de pe piaţa locală de modă - Pepco -, al doilea de pe segmentul de încălţăminte – CCC -, precum şi o serie de companii mari din pieţele de haine pentru copii, sport sau comerţ online de modă. La polul opus, niciun nume românesc nu a ajuns să se impună în Polonia, cea mai dezvoltată economie din regiune.

Retailerii polonezi de haine, îmbrăcăminte, cosmetice şi sport prezenţi pe piaţa din România au ajuns la peste 500 de magazine şi la afaceri de circa 2,3 mld. lei anul trecut, arată o analiză a ZF. Cifrele cresc an de an ca urmare a deschiderii de noi unităţi, iar mai mult decât atât, planurile polonezilor pentru România nu se opresc aici. Doar în 2020, chiar şi în contextul pandemiei, au fost inaugurate circa 40 de unităţi noi, conform calculelor ZF.

Atât ca număr de branduri, cât şi ca reţele de magazine şi ca vânzări polonezii au ajuns unul dintre cele mai importante nume din moda românească. Ei se bat doar cu nemţii în contextul în care alte ţări nu au la fel de multe mărci.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO