Retail&Agrobusiness

ZF/Raiffeisen Branduri româneşti. Marius Pantiş, directorul general al Optimedia: Ne-am dat seama că şansa noastră este exportul, avem peste 1.000 de dealeri în Europa care cumpără de la noi. Numele companiei a fost dat de Simona Pantiş, Optimedia făcând trimitere la „soluţia optimă pentru o casă.“

Marius Pantiş, directorul general al Optimedia: Participăm la târguri internaţionale, vrem să le transmitem că suntem pe piaţa respectivă. În fiecare ţară e o altă piaţă şi aşa trebuie să o abordezi, nu poate o firmă mică să schimbe regulile dintr-o ţară

Marius Pantiş, directorul general al Optimedia: Participăm la târguri internaţionale, vrem să le transmitem că suntem pe piaţa respectivă. În fiecare ţară e o altă piaţă şi aşa trebuie să o abordezi, nu poate o firmă mică să schimbe regulile dintr-o ţară

Autor: Georgiana Mihalache

21.09.2019, 00:00 535

Antreprenorii Marius şi Simona Pantiş au pariat pe domeniul producţiei de uşi şi ferestre din PVC şi aluminiu şi au creat în urmă cu 26 de ani în Oradea brandul Optimedia, care ajunge acum în casele din Europa, SUA sau Canada.

Fondatorul companiei a povestit la conferinţa Branduri româneşti de la Oradea, organizată de Ziarul Financiar în parteneriat cu Raiffeisen Bank, despre cum a pornit businessul şi care sunt planurile de extindere.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO