Retail&Agrobusiness

ZF/Raiffeisen Branduri româneşti. Ilie Echim, acţionarul Farmaciei Ardealul: Concurenţa este acerbă în piaţă, am investit fiecare ban în licenţe de farmacii

Ilie Echim, acţionarul Farmaciei Ardealaul: Digitalizarea a fost în prim-plan. Avem trei site-uri prin care vindem în toată ţara produse care nu sunt medicamente.

Ilie Echim, acţionarul Farmaciei Ardealaul: Digitalizarea a fost în prim-plan. Avem trei site-uri prin care vindem în toată ţara produse care nu sunt medicamente.

Autor: Georgiana Mihalache

05.12.2019, 19:00 130

Farmacia Ardealul, un business care a apărut în Piatra-Neamţ în urmă cu 26 de ani, după ce farmacistul Ilie Echim a decis să deschidă o companie în domeniul său de pregătire, a ajuns la o reţea de 11 farmacii şi angajează 170 de persoane, ceea ce înseamnă că în fiecare unitate lucrează circa 15 angajaţi.

„Cel mai important capital din companie sunt oamenii. La noi toată lumea vrea să vină şi nimeni nu vrea să plece. Primii ani au fost grei, dar fără muncă nu poţi să creezi nimic. Am investit fiecare ban în licenţe. Concurenţa este acerbă în piaţă, dar nu ne-a speriat, suntem un brand pe plan local“, a spus Ilie Echim, acţionarul şi fondatorul companiei.

El a fost prezent la evenimentul Branduri româneşti, organizat de Ziarul Financiar la Piatra-Neamţ, în parteneriat cu Raiffeisen Bank România. Conferinţa a reunit antreprenori locali, consultanţi, bancheri pentru a discuta despre brandurile locale şi care este reţeta de creştere a companiilor prin brand.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO