Retail&Agrobusiness

ZF/Raiffeisen Branduri româneşti, Galaţi. Valentin Tofan, director de vânzări al Marcoser: Oamenii trebuie să se asocieze, să poată da cuiva conducerea. „În 2005 nimeni nu ar fi crezut că o companie din Matca ar putea ajunge lider pe piaţa de inputuri în agricultură.“

Valentin Tofan, director de vânzări al Marcoser: Piaţa noastră este foarte fragmentată, suprafeţele sunt mici, colaborezi cu mulţi oameni. Mulţi sunt reticenţi la început, dar după ce văd rezultatele unui produs, cer singuri consultanţă sau produs.

Valentin Tofan, director de vânzări al Marcoser: Piaţa noastră este foarte fragmentată, suprafeţele sunt mici, colaborezi cu mulţi oameni. Mulţi sunt reticenţi la început, dar după ce văd rezultatele unui produs, cer singuri consultanţă sau produs.

Autor: Georgiana Mihalache

16.07.2019, 17:00 446

Businessul Marcoser din Galaţi, specializat în furnizarea de inputuri în agricultură, de la seminţe până la în­gră­şăminte, a dezvoltat brandul companiei prin implicarea oamenilor din interior, ajungând la afaceri de 10,5 milioane de euro în 2018, în creştere cu 17% faţă de anul trecut, potrivit lui Valentin Tofan, director de vânzări al Marcoser.

El a fost prezent la conferinţa Branduri româneşti, organizată la Galaţi de ZF, în parte­neriat cu Raiffeisen Bank.

„Oamenii trebuie să se asocieze, să aibă puterea de a da cuiva conducerea. Pentru a ajunge la brand s-au făcut eforturi, a fost vorba de implicare, timp. Tot am făcut intern, prin eforturile noastre. Nu am optat pentru exter­nalizare pentru că am considerat că cineva din interior ştie cel mai bine cu ce se poate diferenţia în piaţă“, a spus Valentin Tofan.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO