Lanţul La mama a încheiat anul 2018 cu afaceri de 4,4 milioane de euro şi estimează că în 2019 va ajunge la afaceri de 5 milioane de euro.
Cătălin Mahu, proprietarul lanţului de restaurante La mama, cu afaceri de 4,4 milioane de euro în 2018, are în plan pentru anul acesta să mai deschidă două noi locaţii sub brandul La mama, dar spune că nu găseşte spaţiile necesare. Una dintre piedici este chiria prea scumpă pentru cât business poate genera spaţiul, a spus în cadrul emisiunii de business ZF Live proprietarul businessului.
„Anul acesta intenţia mea este să deschid măcar două restaurante stradale în zona de nord sau în zona centrală a Capitalei. Din păcate nu se mai găsesc spaţii de restaurante şi nu s-au deschis chiar atât de multe încât să nu mai existe loc pentru altele. Aici este un dezechilibru între valoarea pe care proprietarul o cere pe chiria unui spaţiu şi puterea acelui spaţiu de a genera venituri. Începem să fim în 2006-2007, când dacă nu e astăzi, mâine o să fie scump, ceea ce nu e bine. Eu sper să nu continue cu ce s-a întâmplat în 2008“, a spus Cătălin Mahu.