Microberăria Zăganu, un business de bere artizanală înfiinÅ£at în urmă cu cinci ani, a pornit ca alternativă la berile indusÂtriÂale din piaţă, iar LaurenÅ£iu Bănescu, unul dintre fondatorii companiei, spune că nu a avut buget de promovare la început, ci s-a bazat pe promovarea făcută de consumatori.
„Am zis să creăm un brand cu care să proÂvoÂcăm ceea ce înseamnă bere în RomâÂnia. Suntem doi prieteni care am pornit cu o idee, am avut un buget limitat pe care l-am investit în facilitatea de producÅ£ie, iar nuÂmeÂle berii a mers din vorbă în vorbă ÅŸi este cel mai bun mediu de promovare pentru busiÂnesÂsuÂrile care nu au resurse la îndeÂmână“, a spus LaurenÅ£iu Bănescu. El a fost prezent la conÂferinÅ£a BranÂduri româneÅŸti, organizată de ZF cu sprijinul Raiffeisen Bank România la ConstanÅ£a.