Retail&Agrobusiness

Zeus Service, distribuitorul caselor de marcat Daisy Tech, a încheiat anul 2018 afaceri de 12 mil. Euro şi o cotă de piaţă de 30-35%

Autor: Mircea Nica

23.05.2019, 16:35 271

Zeus Service, compania care distribuie pe piaţa locală casele de marcat Daisy Tech, a înregistrat anul trecut afaceri de aproximativ 12 milioane de euro, având o cotă de piaţă de 30-35%, a spus în cadrul emisiunii de business ZF Live Florin Băjan, directorul general Zeus Service.

„Putem spune că business-ul a crescut odata cu apariţia noilor norme şi noilor case de marcat, ajungând la aproximativ 100.000 de case de marcat în 2018. De fapt, s-a întâmplat ca noi să vindem mai mult pentru că ceilalţi competitori nu au avut stocuri destul de mari. Legea privind casele de marcat este din 2014, iar normele de aplicare au aparut abia în 2017 şi din acel moment a început cursa contra cronometru pentru aprobarea noilor modele şi pentru asigurarea unui stoc destul de mare. Astfel, firma Zeus Service, având o experienţă de 20 de ani, ştiam ce nebunie va fi şi împreună cu partenerii noştri din Bulgaria, Daisy Tech, am asigurat stocurile necesare.”

Compania, cu un număr de 33 de angajaţi, păstrează legături directe cu clienţii caselor de marcat, astfel s-a putut vedea faptul că încă sunt multe vânzări care au loc fără case de marcat.

„Există un număr destul de mare de comercianţi care încă nu au înlocuit casa de marcat. De asemenea, acest lucru se poate vedea în magazinele care folosesc case de marcat de generaţie veche, vedem la clienţii pe care îi avem în întreţinere, clienţii care vin la reparat cu casele de marcat vechi. Avem legături directe cu cei care cumpără case de marcat, dar sunt multe vanzări fără case de marcat.”

O funcţionalitate pe care casele de marcat electronice o au, dar în general nu este folosită, este aceea de a păstra evidenţa stocului prin realizarea unui raport. De asemenea, în momentul instalarii unei case de marcat, comerciantul este obligat prin lege să elaboreze un contract de service pentru servicii care nu fac obiectul garanţiei.

„Casa de marcat ştie să ţină şi evidenţa stocului prin realizarea unui raport în momentul în care comerciantul decide să o seteze pentru acest lucru. Există posibilitatea ca acel comerciant să facă un contract de service pentru servicii care nu fac obiectul garanţiei, iar acel service este obligatoriu prin lege pentru că sunt situaţii în care acel comerciant nu se descurcă cu casa de marcat şi trebuie să ştie la cine să apeleze. Instalarea este gratuită împreună cu instruirea personalului, dar contractul privind service-ul trebuie să îl facă comerciantul. ”

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO